Saturday, January 16, 2016

Niat Baik Membuka Pintu Rezeki

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 



alhamdulillah....mula asha rasa takut dan bimbang tiada sambutan terhadap jualan simkad jimat yang asha usahakan tapi dengan niat di hati nak tolong orang lain turut sama berjimat ,asha tebalkan muka cerita tentang simkad n . sudahlah selama n asha selalu tertipu dengan syarikat telco yang lain yang hanya pandai berkata-kata manis sahaja .

paling asha kesian dekat mak ayah asha bila tambah nilai kredit telefon , dapat mesej suruh langgan yang itu yang ini last-last check kredit tinggal sikit. Sampai kadang-kadang ayah asha habis kredit macam tu saja tak dan nak guna pun. Yang mak pulak bila topup tak guna masa nak guna fon nak call tengok-tengok dah tamat tempoh . Kredit banyak lagi....hurmmmm.

nasib baik asha bertemu jodoh dengan plan onexox masalah mak dan ayah pun selesai sebab onexox tempoh sah percuma sehingga 2 tahun 4 bulan. Malah bila kita topup RM5 dapat loyalti point 5. point n nanti boleh tebus dengan free sms . Kalau tak ada kredit nak call masih boleh sms...

onexox bukan MLM mana ada MLM beli simkad RM10 saja . ini cuma simkad yang jimat . panggilan serendah 5 sen dan sms serendah 2 sen ke semua rangkaian...

malam n juga Allah bagi rezeki dekat asha ada 3 orang baru beli simkad n.terima kasih kerana percayakan asha. Bila kita mudahkan kerja orang dengan niat ikhlas dan baik Allah mudahkan kerja kita pula.


berminat nak jimat jugak whatapps asha untuk dapatkan simkad :0134993001

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo q13_zpsop67oge3.png