Monday, January 4, 2016

BONUS PENJAWAT AWAM

ASSALAMMUALAIKUM.....ANNYEONGHASEYO.....


Alhamdulillah....mungkin ramai dah tau pasal n tapi bagi asha yang baru tau yang bonus masuk serta merta n rasa bersyukur sangat...rezeki di awal tahun 2016,,

sebetulnya memang semua sedia maklum yang bonus akan diberi pada bulan januari tapi asha ingat masuk sekali dengan gaji ujung bulan n.....tapi ramai duk update status dekat facebook .....pastu duk pelik kawan asha call.. 

 kawan : " makan besaq la malam n nah belanja chicken chop jom"

asha pun yang blur n jawab la: " ingatkan nak suruh aku belanja makan gajah panggang dah hang nak                                                       makan besaq"

kawan : " wei tak lawak la...bonus dah masyukkk"

asha : " bonus apa pulak bukan dapat ujung bulan ka aku pun rapat dah n nak                                                   sampai lantai dah"

 kawan : " hang n baru hari n buka sekolah hang dah blur....hang buka akaun                                                     check la n jugak kalau agak duit tu bukan hang punya transfer meh kat                                                       aku sat aku bagi no akaun.."
                                  
hehehe.....terus buka laman web maybank2u check baki duit......waooo....amazing kikiki.....alhamdulillah...boleh la tampung mana yang lobang tapi kena pandai jimat jugak kalau tak duit tu singgah sat ja dalam bank tu pastu jadi halimunan......jangan lupa lagi banyak kita memberi lagi banyak kita dapat...terus teringat kawan kat fon tadi dibiarkan saja..

asha : " betoi la wei dah masuk ....aku ok ja set tempat dengan masa ja ok                                                        babeh"
                                 
kawan:" laaaa... aku ingatkan hang pengsan tadi tengok ada duit dalam akaun                                                     bank hang..ok beres nanti aku whatapps hang noh"
                                
hamboi tak reti bagi salam budak n...ok la ingat pesan asha dapat duit bonus tu kena bijak berbelanja tau...


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo q13_zpsop67oge3.png