Wednesday, November 5, 2014

MISI TUKARKAN GULA KEPADA STEVIA


haaa....nak tau kan benda pa yang saya cakap tu kan....jeng jeng...




KELEBIHAN PRODUK N
  • Mengimbangi kandungan gula dalam badan .
  • menurunkan kadar gula yang terdapat di dalam darah sesuai untuk pesakit diabetes dan hypoglycemia.
  • melawaskan pembuangan air kencing
  • meningkatkan kadar tenaga di dalam tubuh badan .
  • melicinkan dan memutihkan kulit serta awet muda tuu...
  • membantu sistem penghadaman  makanan.
  • membantu mereka yang mengalami masala insomnia.
  • berupaya mengawal berat badan (obesiti).
  • mengurangkan masalah keradangan.
  • merawat masalh keputihan 


saya dah try beli 3 botoi produk n memang banyak membantu saya memang la nak beli mula tu harga memang lagi mahai daripada gula putih tetapi dah produk n lagi elok berbanding dengan gula putih yang bertaun kita duk guna tu...lagi pun dalam diet atkins pun kata gula xboleh ambil kecuali stevia....memang terbukti la stevia elok untuk kesihatan tapi nak beli pokok stevia kat mana pulak kan kalau beli produk n titis ja manis satga...saya pun mula xpecaya jugak benda juai-juai cmni tp bila dah try baru la pecaya....

jadi untuk sapa yang nak try dulu tu boleh la beli satu botoi dulu....sapa berminat atau nak tnya pa pa sila komen dekat bawah saya boleh bagi harga special untuk sapa yang cepat.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo q13_zpsop67oge3.png