Tuesday, March 3, 2015

Pasrah Jangan Mengalah (SPM)

assalammualaikum......


Tahniah untuk adik-adik yang ambik keputusan SPM kerana anda berjaya menghabiskan sekolah dengan jayanya...

hari ni fatin ditugaskan tolong cikgu bagi result SPM dekat adik-adik junior....
macam-macam reaksi tergambar dekat muka depa ada yang nangis ada yang senyum sampai telinga...

mesti semua yang seior-senior pernah rasa pengalaman macam n kan...
walaupun result tak elok zaman sekarang n tak payah nak risau kalau banyak duit kompem boleh juga grad....apa lagi kolej swasta kan bersepah...

fatin ingat lagi dulu mak pernah pesan walau macam mana pun keputusan SPM fatin tak leh menyesal dah dah jawab pun kalau keputusan tak elok mungkin Allah nak uji kita sama ada kuat tak terima ujian dariNya...SPM bukan pengakhiran hidup lagi jauh perjalanan kena lalui lagi banyak lagi ujian kena tempuh.....jadikan keputusan SPM n sebagai permulaan untuk berjaya di masa depan....

masih utuh lagi pesan mak kat minda n....n fatin share untuk adik-adik pulak...
bagi yang berjaya tu alhamdulillah tapi jangan la berbangga dahulu dengan keputusan tu ada orang lain lagi pandai darpada kita kat luaq sana.....betoi dak?







2 comments:

  1. Hi,
    Saye ingat awat result spm thun ni..hihi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo q13_zpsop67oge3.png